9/10/2023 1:14:04 PM
ظرف خرما
ظروف خرما.jpg

ظرف خرما 

ظرف خرما از بهترین ظروف بسته بندی بهداشتی خرما می باشد با توجه به صادراتی بودن خرما استفاده از ظروف با کیفیت جهت بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. خرما یک محصول خوراکی ارزشمند است برای جلوگیری از خراب شدن خرما  ظرف بسته بندی مورد استفاده باید عایق در برابر نفوذ هوا ورطوبت باشد. 

ویژگی های ظرف خرما 

خرما محصولی صادراتی است و وزن ظرف بسته بندی در هزینه صادرات موثر است نخل داران رطب برای جلوگیری ازهزینه اضافی صادرات ظرف خرما سبک وزن را انتخاب می کنند که از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

خرما مواد غذایی طبیعی وبدون مواد نگهدارنده است ظروف خرما باید در برابر رطوبت ونفوذ هوا وگردوخاک کاملا عایق باشد تا از فاسد شدن محصولات جلوگیری شود خرما مواد غذایی ارزشمندی است رسیدن خرما با کیفیت به دست مشتری بسیار مهم است برای جلوگیری از له شدن خرما ظرف خرما باید ضد ضربه ومقاوم باشد تا در اثر جابه جایی به خرما اسیبی نرسد

لیست قیمت ظرف خرما شرکت ویرا پلاست اطلس

ظرف ۷۰۰ سی سی مستطیل رطب با درب پلمب

قیمت روز ظرف ۷۰۰ سی سی مستطیل رطب

ظرف ۱۰۰۰ سی سی گرد رطب با دستگیره و درب پلمب

قیمت روز ظرف ۱۰۰۰ سی سی گرد رطب 

ظرف ۴۸۰ سی سی ای ام ال مستطیل رطب با درب

قیمت روز ظرف ۴۸۰ سی سی ای ام ال مستطیل رطب 

ظرف 650 سی سی جعبه خرما با درب پلمپ دار

قیمت روز ظرف 650 سی سی جعبه خرما 

 

طراحی ظرف بسته بندی خرما

بهترین روش برای حفاظت خرما استفاده از ظرف بسته بندی خرما است ظرف خرما باید از بسته بندی خلاقانه ای بر خوردار باشدکه بتواند مشتریان را به سمت خرید این محصول جذب کند . اگر طراحی ظرف بسته بندی خرما به زیباترین نحو صورت گیرد محصول بسته بندی از لحاظ اقتصادی  افزایش قیمت پیدا می کند.

طراحی ظرف بسته بندی خرما باید از قواعدی پیروی کند که از نظر خریداران این محصول زیباتر دیده شود در شرکت ویرا پلاست اطلس این قواعد جهت طراحی در نظر گرفته شده است وظرف بندی خرما در طرح های لوکس وزیبا تولید می شود.  

انواع ظرف بسته بندی خرما 

خرما از مواد غذایی بسیار مفید است وبسته بندی خرما در ظرف های متفاوت جهت عرضه به بازار فروش انجام می گیرد که عبارتند از :

  • ظروف فلزی : ظروف فلزی از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند ونخل داران رطب بیشتر از ظرف فلزی  در بسته بندی خرما صادراتی استفاده می کنند. ظروف فلزی باتوجه به کیفیتی  که دارنداز قیمت بالاتری برخوردارند در حمل ونقل آسان جلوگیری از آسیب رسیدن به خرما وجذب مشتری نقش قابل توجهی دارند.   
  • ظرف کریستالی : ظرف کریستالی بسته بندی خرما حالت شفاف دارد وخریداران محصول را بدون باز کردن درب مشاهده می کنند به دلیل طراحی زیبایی که ظروف کریستالی دارند بیشتر در بسته بندی خرمای صاداراتی وسوغاتی استفاده می شوند .
  • پاکت نگهداری خرما : پاکت خرما بیشتر به منظور نگهداری خرما خشک مورد استفاده قرار می گیرد خرمای تازه حالت چسبندگی دارد و به دیواره پاکت می چسبد این روش برا بسته بندی خرما داخلی به کار گرفته می شود .
  • ظرف پلاستیکی : یکی دیگر از روش های بسته بندی خرما استفاده از ظرف پلاستیکی می باشد که دارای خواص زیادی در بسته بندی محصولا ت هستند.ظرف پلاستیکی از وزنی سبک برخوردار هستند  در برابر ضربه نسبتا محکم از مقاومت بالایی برخوراد هستند.

انواع روش های بسته بندی خرما

باتوجه به نیاز گسترده خریداران به محصول خرما، بسته بندی خرما به دو روش فله ای وجعبه ای صورت می گیرد.

  • بسته بندی فله ای : بسته بندی فله ای بیشتر برای سفارش عمده محصولات قابل استفاده است .خرما به صورت فله ای به دست خریدارن می رسد و پس از رسیدن به مقصد بسته بندی و عرضه بازار می گردد در فروشگاه های هایپر مارکت وافق کوروش به فروش می رسد .
  • بسته بندی جعبه ای : در بسته بندی جعبه ای خرما با نظم و ترتیب خاصی روی هم چیده می شوند وبیشتر برای مصارف داخلی قابل استفاده است.


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت خ گلریز خ گلشن پلاک1


09330244264
.

Copyright © Digibottle. Design by Vahid Hassani